Tags

, , , , , , , ,

 

I will be participating in two online Bees this coming year – it will be my second year in the Stash Bee (I am in hive 6) and Bee Inspired; an international Bee which a group of us formed after participating in the New Blog Hop last year.  Our participants come from England, Canada, Australia and the US.  Our Queen Bee for January, Sharon, posted her block early! Not only that, but it was a paper pieced one on top of that – how great can my year start off????

Ich mache heuer in zwei online Patchwork Gruppen mit – dieses wird mein zweites Jahr in der “Stash Bee” sein, und auch “Bee Inspired“. Die zweite Gruppe ist eine Internationale Gruppe die einige von uns geformt haben nachdem wir uns alle online kennengelernt haben.  Wir kommen aus Kanada, England, Australien und den USA.  Unsere “Queen Bee” für Januar, Sharon, hat ihren Block schon Ende Dezember veröffentlicht.  Nicht nur das, aber ihr Block ist auch ein Nähen-auf-Papier Block….. 

So here is my block:
Und hier ist mein Block:

img_1626

I am excited to see everyone else’s blocks and also Sharon’s completed quilt!

Ich freue mich schon sehr auf die Blöcke die alle anderen nähen, und auch auf Sharon’s Quilt!

Advertisements